Стратегія розвитку Ромейківського НВК «ЗОШ І-ІІІст. - ДНЗ» на 2020-2024
Мета стратегії розвитку школи - визначити перспективи розвитку школи як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.
Проблема школи - «Формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій»
Управлінський аспект:
Основні завдання:
- Управління якістю освіти на основі нових інноваційних технологій та освітнього моніторингу.
- Забезпечення відповідної підготовки вчителів, здатних успішно втілювати в життя особистісно – зорієнтовану творчу педагогіку.
- Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.
- Створення умов для продуктивної творчої діяльності вчителів.
Шляхи реалізації:
- Впровадження в практику роботи школи інноваційні технології.
- Створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу для успішного реалізації їх творчого потенціалу.
- Забезпечення виконання замовлень педагогічних працівників щодо підвищення їх фахового рівня через заняття самоосвітою.
- Підримка ініціативи кожного учасника освітного процесу в його самореалізації.
- Розкриття творчого потенціалу учасників освітнього процесу.
- Стимулювання творчості учасників освітнього процесу. Основні напрямки розвитку нової моделі школи.
Коло управлінських проблем
- Кадри: старіння кадрів, низька мотивація до праці;
- Недостатній досвід інноваційної роботи;
- Зниження результативності участі учнів в олімпіадах і конкурсах;
- Потреба фінансування капітального ремонту системи опалення, електромережі, утеплення корпусу початкової школи;
- Недостатня оснащеність кабінетів, майстерні сучасними засобами навчання;
- Потреба в добудові 8 класних кімнат, актової та спортивної зал, медичного кабінету та адміністративних приміщень.
Методичний аспект:
Основні завдання:
- Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем.
- Формування в учителів готовності до впровадження сучасних інноваційних технологій.
- Формування прагнення до оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно орієнтованих методик навчання та виховання.
- Спрямування діяльності учнів за допомогою професійного мудрого керівництва з боку педагогічного колективу.
Шляхи реалізації:
- Постійний моніторинг рівня професійної компетентності вчителів.
- Створення моделей методичної роботи з групами педагогів різного рівня професіоналізму.
- Удосконалення особистого досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання.
- Участь у шкільних, міських та обласних конкурсах педагогічної майстерності.
Виховний аспект:
Основні завдання:
- Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток.
- Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів.
- Підготовка випускників школи до свідомого вибору професії і навчального закладу для продовження освіти.
- Залучення учнів до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров'я.
- Затвердження культури здорового способу життя.
Шляхи реалізації :
- Організації і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики
- Проведення профорієнтаційної роботи серед школярів середньої та старшої ланки
- Організація роботи шкільного самоврядування
- Проведення класних годин, впровадження на практиці соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, української і зарубіжної літератури.
- Проведення тижнів, декад, місячників тощо.
Психолого-педагогічний аспект:
Основні завдання:
- Створення:
-
-
- ситуації творчостідля всіх учасників освітнього процесу;
- умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі.
- ситуації творчостідля всіх учасників освітнього процесу;
-
-
- Посилення впливу шкільне та сімейне виховання на формування:
-
-
- стійкої мотивації до навчання; високої духовної культури;
- моральних переконань;
- трудового виховання дітей.
- стійкої мотивації до навчання; високої духовної культури;
-
-
- Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу процесу навчання.
- Практичне забезпеченнякорекційно-розвивальної роботи:
- діагностики особистісногорозвитку;
- ціннісних орієнтацій;
- соціального статусу;
- виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини.
- Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, профілактику девіантної поведінки.
Шляхи реалізації:
- Психолого-педагогічна діагностика з виявлення у дітей:
-
-
- здібностей;
- схильностей;
- потреб;
- відстеження динаміки і розвитку обдарованих та здібних учнів.
-
-
2. Консультації та навчання батьків, проведення класних і загальношкільних батьківських зборів
3. Створення сприятливого психологічного клімату у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.
4. Морально-культурний особистий досвід учасників освітнього процесу.
Мета і завдання освітньої політики школи на 2020-2024 роки:
- Удосконалення системи навчально-методичного забезпечення школи;
- Забезпечення якісної допрофільної та профільної підготовки учнів школи;
- Забезпечення доступу випускників до якісної освіти.
- Для підвищення якості освіти необхідно вирішити такі першочергові проблеми, як:
- Оновлення змісту навчання;
- Технічна і технологічна забезпеченість матеріального процесу;
- Інтенсифікація виховної і соціальної роботи;
- Демократизація управління.