Четвер, 21.11.2024, 21:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Ромейківський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"

Стратегія розвитку Ромейківського НВК

Стратегія розвитку Ромейківського НВК «ЗОШ І-ІІІст. - ДНЗ» на 2020-2024

Мета стратегії розвитку школи - визначити перспективи розвитку школи як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

Проблема школи - «Формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій»

Управлінський аспект:

Основні завдання:

  • Управління якістю освіти на основі нових інноваційних технологій та освітнього моніторингу.
  • Забезпечення відповідної підготовки вчителів, здатних успішно втілювати в життя особистісно – зорієнтовану творчу педагогіку.
  • Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.
  • Створення умов для продуктивної творчої діяльності вчителів.

 Шляхи реалізації:

  • Впровадження в практику роботи школи інноваційні технології.
  • Створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу для успішного реалізації їх творчого потенціалу.
  •  Забезпечення виконання замовлень педагогічних працівників щодо підвищення їх фахового рівня через заняття самоосвітою.
  •  Підримка ініціативи кожного учасника освітного процесу в його самореалізації.
  •  Розкриття творчого потенціалу учасників освітнього процесу.
  •  Стимулювання творчості учасників освітнього процесу. Основні напрямки розвитку нової моделі школи.

Коло управлінських проблем

  1. Кадри: старіння кадрів, низька мотивація до праці;
  2. Недостатній досвід інноваційної роботи;
  3. Зниження результативності участі учнів в олімпіадах і конкурсах;
  4. Потреба фінансування капітального ремонту системи опалення, електромережі, утеплення корпусу початкової школи;
  5. Недостатня оснащеність кабінетів, майстерні сучасними засобами навчання;
  6. Потреба в добудові 8 класних кімнат, актової та спортивної зал, медичного кабінету та адміністративних приміщень.

Методичний аспект:

Основні завдання:

  • Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем.
  • Формування в учителів готовності до впровадження сучасних інноваційних технологій.
  • Формування прагнення до оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно орієнтованих методик навчання та виховання.
  • Спрямування діяльності учнів за допомогою професійного мудрого керівництва з боку педагогічного колективу.

Шляхи реалізації:

  1. Постійний моніторинг рівня професійної компетентності вчителів.
  2. Створення моделей методичної роботи з групами педагогів різного рівня професіоналізму.
  3. Удосконалення особистого досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання.
  4. Участь у шкільних, міських та обласних конкурсах педагогічної майстерності.

Виховний аспект:

Основні завдання:

  • Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток.
  • Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів.
  • Підготовка випускників школи до свідомого вибору професії і навчального закладу для продовження освіти.
  • Залучення учнів до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров'я.
  • Затвердження культури здорового способу життя.

Шляхи реалізації :

  1. Організації і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики
  2. Проведення профорієнтаційної роботи серед школярів середньої та старшої ланки
  3. Організація роботи шкільного самоврядування
  4. Проведення класних годин, впровадження на практиці соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, української і зарубіжної літератури.
  5. Проведення тижнів, декад, місячників тощо.

Психолого-педагогічний аспект:

Основні завдання:

  • Створення: 
        • ситуації творчостідля всіх учасників освітнього процесу;
          • умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі.
  • Посилення впливу шкільне та сімейне виховання на формування:
        • стійкої мотивації до навчання;  високої духовної культури;
          • моральних переконань;
        • трудового виховання дітей.
  • Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу процесу навчання.
  • Практичне забезпеченнякорекційно-розвивальної роботи:
  1. діагностики особистісногорозвитку;
  2. ціннісних орієнтацій;
  3. соціального статусу;
  4. виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини.
  • Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, профілактику девіантної поведінки.

Шляхи реалізації:

  • Психолого-педагогічна діагностика з виявлення у дітей:
        • здібностей;
        • схильностей;
        • потреб;
        • відстеження динаміки і розвитку обдарованих та здібних учнів.

2. Консультації та навчання батьків, проведення класних і загальношкільних батьківських зборів

3. Створення сприятливого психологічного клімату у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.

4. Морально-культурний особистий досвід учасників освітнього процесу.

Мета і завдання освітньої політики школи на 2020-2024 роки:

  • Удосконалення системи навчально-методичного забезпечення школи;
  • Забезпечення якісної допрофільної та профільної підготовки учнів школи;
  • Забезпечення доступу випускників до якісної освіти.
  • Для підвищення якості освіти необхідно вирішити такі першочергові проблеми, як:
  • Оновлення змісту навчання;
  • Технічна і технологічна забезпеченість матеріального процесу;
  • Інтенсифікація виховної і соціальної роботи;
  • Демократизація управління.

 

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0